Ecoxy lanserer digital bestillingsløsning
Ecoxy lanserer nå vår digitale bestillingsløsning. Denne løsningen vil gjøre det mer effektivt å sende inn forespørsler om gjennomføring av utslippsmålinger og utføring av verifikasjonstjenester. Ved å sende inn utfylt skjema vil du bli snarlig bli kontaktet av Ecoxy med et uforpliktende tilbud.
Vi har ønsket oss en digital bestillingsløsning lenge,» sier Daglig Leder i Ecoxy AS, Kristine Sørensen. «Det er definitivt et effektivt skritt i riktig retning for våre kunder, som nå kan gå til våre nettsider og sende sin forespørsel direkte inn i våre systemer.» Ecoxy lanserte i slutten av februar de digitale bestillingssidene sine på ecoxy.no, og merker allerede at kundene har kommet godt i gang med å bruke løsningen. «Dette er et lettforståelig og enkelt skjema for kunden å fylle inn, som gir oss all den informasjonen vi trenger for å kunne sende et tilbud på våre tjenester til kunden. Det erstatter selvsagt ikke den gode kontakten vi er kjent for å ha med våre kunder, men vil være med på å tydeliggjøre hva kundene våre har behov for på en særdeles effektiv og tydelig måte.» fortsetter Sørensen.
Ecoxy har i 20 år levert akkrediterte avgassmålinger og verifikasjonstjenester til både nasjonale og internasjonale kunder, og merker at forespørselen etter disse tjenestene øker. Kravene om reduksjon av utslipp er tydelige, og bærekraftsmålene står i fokus som aldri før. Ecoxys hovedmarked er gjennomføring av utslippsmålinger i maritim og offshore sektor, men måler utslipp fra alle operasjoner hvor det forekommer utslipp av NOx, HC, CO, CO2, NH3 og CH4. I tillegg så gjennomfører Ecoxy verifikasjonstjenester under EU ETS-regelverket, et marked som bare fortsetter å vokse og som også vil inkludere verifikasjon av skip i årene fremover.
«Vår styrke har hele tiden vært den faglige kompetansen vi innehar, samt vår evne til å være fleksible og kunne tilpasse oss kundenes stramme tidsplan. Med vår digitale bestillingsløsning håper vi å kunne effektivisere hverdagen ytterligere for våre kunder, og tilby et ekstra nivå i vår kundeoppfølging,» sier Sørensen før hun avslutter; «og er det noen som ønsker assistanse med å komme seg i gang med den nye løsningen så er vi i Ecoxy alltid tilgjengelige for å supportere våre kunder.»
Alle forespørsler om andre typer måleoppdrag og måling av undervannsstøy henvendes til post@ecoxy.no.