Ecoxy lanserer digital bestillingsløsning

Ecoxy lanserer nå vår digitale bestillingsløsning. Denne løsningen vil gjøre det mer effektivt å sende inn forespørsler om gjennomføring av utslippsmålinger og utføring av verifikasjonstjenester. Ved å sende inn utfylt skjema vil du bli snarlig bli kontaktet av Ecoxy med et uforpliktende tilbud.

Vi har ønsket oss en digital bestillingsløsning lenge,» sier Daglig Leder i Ecoxy AS, Kristine Sørensen. «Det er definitivt et effektivt skritt i riktig retning for våre kunder, som nå kan gå til våre nettsider og sende sin forespørsel direkte inn i våre systemer.» Ecoxy lanserte i slutten av februar de digitale bestillingssidene sine på ecoxy.no, og merker allerede at kundene har kommet godt i gang med å bruke løsningen. «Dette er et lettforståelig og enkelt skjema for kunden å fylle inn, som gir oss all den informasjonen vi trenger for å kunne sende et tilbud på våre tjenester til kunden. Det erstatter selvsagt ikke den gode kontakten vi er kjent for å ha med våre kunder, men vil være med på å tydeliggjøre hva kundene våre har behov for på en særdeles effektiv og tydelig måte.» fortsetter Sørensen.

Med Ecoxy sin digitale bestillingsløsning vil kundene effektivt kunne sende inn forespørsler om gjennomføring av utslippsmålinger og utføring av verifikasjonstjenester.

Ecoxy har i 20 år levert akkrediterte avgassmålinger og verifikasjonstjenester til både nasjonale og internasjonale kunder, og merker at forespørselen etter disse tjenestene øker. Kravene om reduksjon av utslipp er tydelige, og bærekraftsmålene står i fokus som aldri før. Ecoxys hovedmarked er gjennomføring av utslippsmålinger i maritim og offshore sektor, men måler utslipp fra alle operasjoner hvor det forekommer utslipp av NOx, HC, CO, CO2, NH3 og CH4. I tillegg så gjennomfører Ecoxy verifikasjonstjenester under EU ETS-regelverket, et marked som bare fortsetter å vokse og som også vil inkludere verifikasjon av skip i årene fremover.

«Vår styrke har hele tiden vært den faglige kompetansen vi innehar, samt vår evne til å være fleksible og kunne tilpasse oss kundenes stramme tidsplan. Med vår digitale bestillingsløsning håper vi å kunne effektivisere hverdagen ytterligere for våre kunder, og tilby et ekstra nivå i vår kundeoppfølging,» sier Sørensen før hun avslutter; «og er det noen som ønsker assistanse med å komme seg i gang med den nye løsningen så er vi i Ecoxy alltid tilgjengelige for å supportere våre kunder.»

Alle forespørsler om andre typer måleoppdrag og måling av undervannsstøy henvendes til post@ecoxy.no.